Skicka meddelande
till mig:



Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:



Juwhan rekommenderar:



Frankie




20.03.11 - Livets refräng

2011-03-20 @ 21:39:48

Drift along, sweep down and I’ll cry for help.

Häng mig upp och ner
på din tvättlina. Töm mina fickor på skit. Torka mina tårar. Låt solens strålar nå fram. Ta ett steg åt sidan, du skymmer värmen. Släpp aldrig taget om den lycka du bär åt mig. Låt mig gå.

Cross our hearts and pray
For someone to come and take us home.


Refrängen i mitt liv försvann. Låten förlorade sin mening. Vers efter vers, samma rader. Kopiera och klistra in. En dålig cover på en mainstream radiohit. Någon annans mästerverk blev min huvudvärk. Refrängen i mitt liv försvann.

This ocean will drag you down.
I can’t lie to myself.


Allt du säger och allt du inte säger. Allt jag hör och allt jag vill höra. En perfekt illusion av fantasin i drömmarnas värld. Låt dina ord, din lycka studsa mot jorden, som solljus mot en stilla havsyta. Sprid din lycka. Vi har alla misslyckats.

Speaking through tears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback